Залізниця купила у Ахметова сталі на мільярд - рейки за минулорічними цінам
Філія "Центр забезпечення виробництва" ПАТ "Українська залізниця" 20 квітня за результатами тендерів уклала низку угод з ТОВ "Метінвест-СМЦ" на постачання металевих виробів на 870,80 млн гривень.
Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель", передають "Наші гроші".
Більша частина закупівлі 606,91 млн гривень припала на рейки Р65 Р-65 з загартованою поверхнею кочення 1 категорії, довжина 25 метрів марка сталі К76Ф. Їх придбали по 24 918 грн/т. Це на рівні осіннього тендеру "Укрзалізничпостачу", коли рейки були придбані по 24 384 грн./т.
Також у "Метінвесту" придбано підкладки роздільного скріплення 1КБ-65, накладки рейкові двоголові для залізниць широкої колії 1Р65 (марка сталі К54), прокат, швелери, кутики різних розмірів. У всіх випадках ціни на окремі найменування не оприлюднено.
Єдиним конкурентом фірми Ріната Ахметова було ТОВ "Метал Холдінг Трейд" Сергія Лойченка.
Фактичне збереження ціни відбулось на фоні зростання ціни сталі на світових ринках, яка з початку року до квітня виросла на третину і продовжує дорожчати далі.
За даними інвесткомпанії "Конкорд кепітал", з початку року євробонди "Метінвесту" виросли у ціні на 50% разом з паперами інших українських металургійних компаній.
Разом з тим, по іншим напрямкам залізниця піднімає закупівельні ціни набагато більше. Наприклад, стрілочні переводи та пов’язане механічне устаткування було придбано на 10-20% дорожче від тендеру минулого року.
Цього разу підряд вартістю 226,19 млн гривень було розіграно між двома посередницькими фірмами "Арго" і "АКБ Тяжмашкомплект", тоді як торік на тендері змагались заводи-виробники Ріната Ахметова та Загіда Краснова.
У березні "Центр забезпечення виробництва" віддав перемогу на тендері на постачання елементів колії за 91,85 млн гривень фірмі "Експозиція" з групи народних депутатів Богдана і Ярослава Дубневичів (Блок Петра Порошенка).
При цьому залізничники не допустили до тендеру дешевшу на 15% заявку "Трансінвест Холдингу" з групи Ахметова, оскільки "Укрзалізниця" не узгоджувала цю продукцію.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"