"ВКонтакте" запустить внутрішні інтернет-магазини
Користувачі соціальної мережі "ВКонтакте" зможуть запускати інтернет-магазини всередині соціальної мережі завдяки новому розділу "Товари в контакті".
Про це розповів представник соціальної мережі Георгій Лобушкін, пише РБК.
За його словами, в новому розділі з'явиться загальний каталог товарів з пошуком.
Щоб зробити покупку, користувач повинен буде зв'язатися з адміністратором співтовариства, який розмістив товар, і домовитися з ним про оплату та доставку.
Поки вітрина запущена лише в тестовому режимі для ряду спільнот, зробити її доступною для всіх передбачається через деякий час.
Спочатку розміщення товарів буде безкоштовним, монетизацію керівництво "ВКонтакте" збирається обговорити трохи пізніше.
За словами Лобушкіна, торгівля всередині соціальної мережі існувала й раніше. Наприклад, в якості вітрини використовувалися не призначені для цього фотоальбоми.
Тепер же вони отримали новий інструмент.
В даний час найбільшим агрегатором інтернет-магазинів в Рунеті є "Яндекс". Магазини платять пошуковій системі гроші за розміщення інформації про товар, за перші позиції при видачі результатів пошуку всередині каталогу, а також комісію за саму покупку, якщо замовлення оформлене на сайті пошукача.