Українська правда

Рейтинг медіаактивності інвесткомпаній

22 березня 2013, 17:32

За підсумками лютого 2013 найбільшу активність в ЗМІ серед інвестиційних компаній показали Dragon Capital, Concorde Capital, "АРТ Капітал", Altana Capital, ICU, Capital Times, "ТАСК", Eavex Capital, "Велес Капітал", "Сократ".

Про це йдеться у дослідженні компанії NOKs Fishes.

Як і в попередньому місяці, абсолютним лідером залишається Dragon Capital, яка займає більше 30% від загальної кількості згадувань усіх об'єктів дослідження.

На другому місці за кількісною представленістю в ЗМІ залишилася Concorde Capital, основний напрямок публічної активності якої було зосереджено на коментуванні питань макроекономіки і машинобудування.

Макроекономічні процеси і машинобудування викликали високий інтерес і аналітиків "АРТ Капітал", яка, залишившись на третьому місці, значно скоротила відставання від Concorde Capital за загальною кількістю згадувань.

Максимальне зростання часткової представленості в ЗМІ порівняно з січнем показала ІГ "ТАСК".

Найбільшу усереднену представленість спікерів у публікації, як і в попередньому місяці, продемонструвала Capital Times, згадувана в контексті коментарів керуючого партнера компанії Еріка Наймана.

Найменшу часткову згадуваності спікерів і в той же час найбільший відсоток суб'єктності показали компанії, медіамодель яких пов'язана з активним розміщенням оглядів фондового ринку - "Сократ", "Велес Капітал" і Altana Capital.

економіка ЗМІ