Азаров вирішив "реформувати" залізницю на чотири роки довше
Кабінет міністрів продовжив терміни реформування залізничного транспорту країни до 2019 року, тоді як раніше його планувалося завершити в 2015 році.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Згідно з постановою уряду № 1106 від 26 жовтня, обсяг фінансування відповідної програми на перших двох етапах становитиме 9,333 мільярда гривень, у тому числі 4,095 мільярда гривень з державного бюджету, 3,954 мільярда гривень - з місцевих бюджетів.
У прийнятій в 2009 році постанові ця сума становила 1,4 мільярда гривень.
У документі сказано, що процес перетворення буде проходити в три етапи.
Зокрема, на першому етапі, який триватиме з 2010 до 2012 року, передбачається удосконалення нормативно-правової бази, створення суб'єкта господарювання на базі "Укрзалізниця", впровадження механізму розподілу фінансових потоків за видами діяльності.
Другий етап - 2013-2015 роки передбачає формування вертикально інтегрованої Виробничо-технологічної системи залізничного транспорту, структурованої за видами діяльності з впровадженням автоматизованої системи обліку та управління.
Крім того, в цей період будуть створені головний і регіональні центри управління перевезеннями.
Передбачається також впровадження механізму фінансової підтримки пасажирських перевезень.
На другому етапі планується формування господарюючих суб'єктів у секторі приміських перевезень, акціями яких будуть володіти місцеві органи влади, акціонерне товариство на базі "Укрзалізниці" та інші юридичні особи.
Третій етап реформування триватиме з 2016-го по 2019 рік. У цей час уряд розраховує ліквідувати систему перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних шляхом впровадження механізму фінансової підтримки.
Крім того, Кабмін має намір створити суб'єкт господарювання в сфері пасажирських перевезень дальнього сполучення і збільшити кількість приватних компаній, що володіє парком пасажирських вагонів.