Молочна продукція та м'ясо курки подешевшали
В Україні відбулося зниження роздрібних цін на молочні продукти і м'ясо птиці.
Це стало результатом виконання вимог Антимонопольного комітету основними виробниками цієї продукції і торговими мережами, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ" із посиланням на прес-службу АМКУ.
Зокрема, роздрібна вартість молочної продукції в торгових мережах знижена в середньому на 10-15%, роздрібні ціни на твердий сир - до 25%.
Зафіксовано, що ціни на молоко, вершкове масло, сметану знизилися в середньому на 10% у Кіровоградській області, на 8% - у Житомирській, Закарпатській, Одеській областях, на 5% - у Харківській, Запорізькій, Луганській областях і т.д.
Роздрібні ціни на сир знижені в середньому на 15% у Дніпропетровській та Хмельницькій областях, на 10% - у Харківській, Луганській, Одеській, Чернігівській областях.
Найбільше зниження роздрібної ціни зафіксовано в Рівненській області. Зокрема, твердий сир "Лицар" ТМ "Шостка" подешевшав на 25% у мережі супермаркетів ТОВ "Арго-Р".
Ціни на охолоджене м'ясо птиці в роздрібній мережі знизилися в середньому на 5%.
Разом з тим, такі великі торговельні мережі, як ТОВ "Metro Cash & Carry Україна", ВАТ "АТБ-маркет", ТОВ "ПАККО-Холдинг", ТОВ "ЕКО", ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "Ашан Україна", ТОВ "Адвентіс" і ЗАТ "Фуршет" зобов'язалися забезпечувати економічно обґрунтовані ціни на цю продукцію та укладати прямі контракти на поставку товару з виробниками.
Як повідомлялося, АМКУ зобов'язав 11 гравців молочного ринку "забезпечити у листопаді 2010 року поетапне зниження оптово-відпускних цін на молоко, сметану, вершкове масло, твердий сир.
Крім того, Комітет висунув офіційні вимоги 10 найбільшим виробникам і постачальникам охолодженого м'яса птиці привести оптово-відпускні ціни на продукцію до економічно обґрунтованого рівня і не допускати їх необґрунтованого підвищення.
Слідом за рекомендаціями виробникам, АМКУ надав низці торговельних мереж обов'язкові для виконання рекомендації про зниження роздрібних цін на названу продукцію.