Російські та українські корабели домовилися про стратегічну співпрацю
Генеральний директор російського суднобудівного підприємства "Севмаш" Микола Калістратов і голова Чорноморського суднобудівного заводу Дмитро Мордовенко підписали в середу угоду про співпрацю.
Про це повідомляє агентство "Интерфакс" із посиланням на представницю прес-служби "Севмашу" Катерину Пілікіну.
"Керівники "Севмашу" і Чорноморського суднобудівного заводу відзначили, що у заводів багато точок дотику, і тепер настав час для відновлення зв'язків у суднобудівній галузі двох держав", - сказала Пілікіна.
На думку керівників підприємств, однією з найважливіших точок взаємодії заводів може стати ремонт і переобладнання індійського авіаносця "Вікрамадітья".
У 1982 році цей корабель, який тоді називався авіаносним крейсером "Баку", а пізніше "Адмірал Горшков", був побудований на Чорноморському суднобудівному заводі.
Тепер авіаносець переживає друге народження, проходячи модернізацію та ремонт на "Севмаші".
Раніше керівник суднобудівного субхолдингу Олексій Петрина, куди входить Чорноморський завод, заявив, що українські корабели готові докласти максимум зусиль для організації взаємовигідного співробітництва в галузі надводного суднобудування, нафтогазових та інших взаємовигідних проектів.
"Упевнений, що наша співпраця стане відправною точкою у відновленні тісних, дружніх зв'язків між корабелами Росії та України, а також відродження колишньої потенціалу наших заводів", - підкреслив Петрина.
ДАХК "ЧСЗ" - одна з найбільших суднобудівних верфей України. Її виробничі потужності дозволяють виконувати замовлення на проектування, будівництво та ремонт суден будь-якої складності, аж до авіанесучих крейсерів і супертанкерів, і комплектувати їх за бажанням замовників.
ВАТ "Херсонський суднобудівний завод" володіє 90,25% акцій ЧСЗ. Обидва підприємства входять до складу формованого суднобудівного субхолдингу "Смарт-холдинг".
"Севмаш" - найбільший в Росії суднобудівний комплекс. Це єдина верф, яка будує атомні підводні човни для ВМФ РФ.