Leoni скорочує працівників у Східній Європі
Німецький виробник кабельних автомобільних мереж Leoni робить ставку на низькі виробничі кошти в Північній Африці, однак не має наміру скорочувати свою активність в Україні.
Про це повідомляє керівництво корпорації, передає "Німецька хвиля".
"Ми справді збільшуємо кількість робочих місць у Північній Африці, і це, ймовірно, призведе до скорочень у Східній Європі", - розповів речник Leoni Свен Шмідт.
Керівники компанії кажуть, що у Польщі чи Угорщині робітникам доводиться платити від чотирьох до шести євро за годину, а в Україні - близько трьох євро.
"В Африці годинний тариф становить менше двох євро, тож, не дивно, що Leoni AG робить ставку на розширення своєї присутності у Марокко, Тунісі Єгипті. Нині у цих країнах вже зайняті 40% усіх робітників Leoni", - каже голова правління Leoni Клаус Пробст.
Як ідеться в сюжеті, такі плани звучать дещо загрозливо для працівників Leoni на Львівщині, але німецьке керівництво не бачить жодного приводу для хвилювання.
"Україна - це європейський виняток, оскільки завод у Стрию є одним із найбільших та найпродуктивніших наших заводів у світі з понад п'ятьма тисячами працівників", - додав німець.
Більше того, кількість працівників на українському заводі, за його словами, останнім часом навіть дещо збільшилася.
"Пережити кризу в Україні Leoni вдалося, скоротивши робочий час на заводі. Нині, коли автомобільна промисловість потроху оговтується, роботи на українському заводі знову достатньо", - заспокоює Шмідт.
Далі на схід від України німецькому підприємству рухатися нікуди, каже він.
За словами речника компанії, по-перше, це суперечить вимогам логістики, а по-друге, українським фахівцям довіряють складне виробництво, що на 95 відсотків складається з ручної роботи.
Натомість африканці залучені переважно у виробництво вихідних продуктів. Тож, боятися африканської конкуренції, вважають у Нюрнберзі, українцям не варто.