П’ять тенденцій у цифровому маркетингу, які неможна ігнорувати
Визначення місцезнаходження споживача, спеціально пристосовані під клієнта мобільні додатки та ще три напрямки напевно вплинуть на те, як ми житимемо в найближчі роки.
Цифровий маркетинг – це дисципліна в потоці. Ми стикаємося з натиском блискучих нових технологій і платформ, які обіцяють "змінити все". Маркетологи створюють однаково бездиханні заголовки, проголосивши наступні революційні пристрої, програми та соціальні мережі.
Тим не менш, навіть найбільш розумні маркетологи не знають, які зміни принесе майбутнє. Проте, вони повинні знати, що їх галузь змінюється кожен день. Наприклад, щоб дістатися до споживача, маркетологи повинні бути більш мобільними, заохочуючими, актуальними, і знати умови, в яких вони зараз працюють.
Я не претендую на знання майбутнього. Але рішення та продукти Apple, Amazon і інших новаторів напевно вплинуть на те, як ми житимемо в найближчі роки. Ось п'ять великих маркетингових ідей, які варто сприйняти зараз, щоб отримати відчутній результат у майбутньому.
1. Послуги з локації
Споживачі знаходяться ззовні, і багато хто хоче, щоб ви їх знайшли. Локаційні властивості соціальних програм, таких як Foursquare, Ban.jo та Path є потенційними золотими копальнями важливих даних про споживачів.
Джерело: symbian-blog |
Технологія Near Field Communication (NFC) у таких продуктах, як Google Wallet, тільки починає демонструвати свій потенціал. І хоча питання конфіденційності, які пов'язані з сервісами з визначення місця розташування, ще потребують вирішення, споживачі як і раніше вимагають, щоб маркетологи розуміли їх щоденні умови існування і знаходили способи зробити їхнє життя легшим. Якщо чутки вірні, і iPhone 5 також має вбудований NFC, варто очікувати, що ці особливості перейдуть від лідера з інновацій до широкого загалу.
2. Нові формати реклами
Поки нові онлайн-відео та мобільні платформи - що не дивно - привертають велику кількість уваги, їх використання у маркетингу до цього часу геть погане, в порівнянні з кількістю часу, який споживачі витрачають там.
Намагайтесь не просто викидати гроші на ці нові канали. Замість того, щоб використовувати передпросмотрове відео та інші "примусові" варіанти реклами, шукайте дружні до споживача рішення, які поважають час користувачів та їх інтереси.
Дослідження нових форматів реклами допомагають відомим брендам вийти за межі безладу і "банерної сліпоти". Наприклад, для цього використовуються графічні оголошення, які елегантно інтегрують повідомлення бренду у відповідний контент.
3. Супроводження, що генерується користувачем
User-generated curation (UGC) існує завдяки інформаційним додаткам, таким як Pulse, Flipboard, Fancy і Foodspotting. Інформаційне наповнення надають виробники і торговці, а споживачі налаштовують їх у відповідності до своїх інтересів і контекстів, фільтруючи даних і куруючи персоналізовані інформаційні платформи.
Ці моделі можуть допомогти брендам стати бліжче до споживачів і забезпечити великі можливості для маркетологів. Наприклад, Pinterest отримав оплески з боку споживачів і маркетологів, коли продемонстрував, наскільки потужним може стати залучення клієнтів через їх персональну участь у виборі контенту.
4. Реклама за форматом
Багато хто з оптимізмом дивиться на потенціал реклами через мобільні телефони. Але якщо ви вирішили розмістити рекламу на мобільних програмах, то що ви збираєтеся робити з користувачем після того, як він чи вона натисне на рекламу? Чи зможете ви використати весь потенціал платформи? Або ж ви будете розгортати все ті ж старі стратегії, якими користувалися онлайн, молячись, що користувачі обрали саме вашу рекламу?
Настав час підійти до питання творчо, і уявити нові можливості. Гуру медіа-індустрії Кен Доктор вказує на інноваційних рекламодавців, які користуються унікальним форматом IPad. "Що може бути кращим для такої страхової компанії, як Liberty Mutual, ніж лякати вас лихом (ураганом, землетрусом, повінем)? А потім, просто нахиляючи ваш IPad, ви бачите, як пошкодження чарівно зникають”, – каже він.
5. Інтегрований маркетинг
Становлячись ближче до клієнта в будь-якому контексті покращує сприйняття ним бренду, і покращує взаємодію з клієнтом. Закопайте второвані шляхи у вашій рекламній стратегії, і зосередьте увагу на найголовнішому – вашому клієнті.
Джерело: childrensministryonline |
У нашому все більш взаємозалежному світі, споживачі не обов'язково думають у термінах второваних шляхів. Дослідження показують, що 72% споживачів хочуть отримати інтегрований маркетинговий підхід, але тільки 39% отримують бажане. Google виявив, що споживачі згадують бренди у 74% випадків, коли рекламодавці використовують комплексну стратегію, що провадиться через мобільні платформи, телебачення та інтернет.
Поки світ ще не є безшовним, QR-коди (двомірний штрих-код у вигляді квадрату, розроблений і представлений японською компанією "Denso-Wave" в 1994 році - ЕП) та „зв’язуючі” додатки, такі як Viggle, можуть допомогти маркетологам розкрити мультиплатформовий, інтегрований зв’язок.
Прогрес у техніці та медіа змінює шляхи, якими ми взаємодіємо зі світом. Розумні маркетологи можуть домогтися успіху, якщо користуються тенденціями, які найбільше резонують з новою якістю споживача, що виникає сьогодні.
Оригінал публікації читайте на Mashable.