Coca-Cola про реєстрацію товарних знаків в РФ: захист бренду від використання третіми сторонами
У Coca-Cola заявили, що подані заявки в Росії на реєстрацію товарних знаків призначені для збереження інтелектуальних прав, зокрема, через те, що треті сторони в усьому світі вже давно прагнуть скористатися репутацією продуктів компанії.
Про це йдеться у відповіді на лист від редакції ЕП.
У коментарі ЕП компанія Coca-Cola Ukraine підкреслила, що станом на 14 червня 2024 року бізнес компанії в Росії залишається зупиненим.
"Активи інтелектуальної власності мають високу цінність і важливе значення для компанії Coca-Cola, і ми постійно вживаємо заходів для покращення та зміцнення цих активів у всьому світі. Подані заявки в Росії призначені для збереження наших прав на товарні знаки. Наш бізнес у Росії було зупинено в 2022 році", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що реєстрація відповідає стратегії компанії, яка передбачає послідовне здійснення заходів для захисту інтелектуальної власності Coca-Cola.
"Ми вживаємо цих заходів для захисту наших брендів і торгових марок, послідовно зміцнюючи права на нашу інтелектуальну власність. Наш бізнес у Росії залишається зупиненим", - додали у пресслужбі.
Нагадаємо:
Coca-Cola, що пішла з російського ринку після початку великої війни, знову реєструє свої товарні знаки у РФ.
Економічна правда.