Росіяни перестали скуповувати цукор і перейшли на алкоголь – росЗМІ
З середини березня 2022 року в найбільших торгових мережах Російської Федерації помітно зросли продажі алкоголю – джину, горілки та пива.
Про це свідчать результати аудиту роздрібної торгівлі дослідницької компанії NielsenIQ, повідомляє РБК.
Пік продажів алкоголю припав на десятий та одинадцятий тижні року, що завершилися, відповідно, 13 та 20 березня. За звітні два тижні купили на 60% джину більше, ніж за аналогічний період 2021 року, продаж пива в натуральному вираженні зріс на 9–15%, горілки – на 10–13%.
При цьому ажіотажний попит на продукти тривалого зберігання, що спостерігався з початку березня, до кінця місяця минув. На тижні, що завершився 3 квітня, продажі цукру в натуральному вираженні знизилися на 12% порівняно з аналогічним тижнем 2021 року, м'ясних консервів та олії – на 9%, кави – на 8%, макаронів – на 4%, рису – на 3%. Попит на гречку також знизився на 0,1%.
Ажіотажний попит у березні на продукти тривалого зберігання супроводжувався їх подорожчанням, випливає з підрахунків Росстату. За березень 2022 року цукор зріс у ціні на 44%, крупи – на 10%, макарони – на 7%.
На цьому фоні роздрібні ціни на алкоголь зросли в березні не так сильно – менш ніж на 4%.
Те, що росіяни почали закуповуватись алкоголем, зафіксувала і Beluga Group, найбільший російський виробник горілки та імпортер інших алкогольних напоїв. За підсумками січня-березня 2022 року група звітувала про двозначне зростання продажів – на 25% порівняно з тим самим періодом минулого року.