Співзасновник Вікіпедії запустив соцмережу без реклами
Співзасновник Вікіпедії Джиммі Вейлз запустив соціальну мережу WT: Social, яка буде працювати на пожертвування і без реклами
Про це повідомляє Ліга.tech з посиланням на Financial Times.
Вейлз планує, що майданчик зможе конкурувати з Facebook і Twitter за рахунок якісного контенту. WT: Social буде існувати на пожертви користувачів, щоб обійтися без реклами.
За словами Вейлза, саме реклама - головна проблема соцмереж, які будують на ній бізнес-модель.
В результаті користувачі отримують інформацію низької якості.Успіх Netflix і Spotify Вейлз вважає доказом готовності користувачів платити за вагомий для них контент.
Стрічка WT: Social оновлюється виходячи з хронології постів. У той час як Facebook формує стрічку з урахуванням кількості лайків і коментарів