Кількість "ремейків" алкогольних брендів збільшилась удвічі — бізнес
Європейська бізнес асоціація стурбована випадками використання маркування алкогольних напоїв, максимально схожим з відомими брендами.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби ЄБА.
На думку асоціації, це може свідчити про несумлінну конкуренцію.
"У порівнянні з минулим роком подібні випадки почастішали майже вдвічі. Таким чином, у бізнесу виникає все більше питань, пов'язаних з охороною прав на торговельну марку, дизайн, форму упаковки та доведенням до споживача, що зовнішня схожість зовсім не гарантує схожості за смаком", - вказує ЄБА в прес-релізі.
Члени асоціації вказують, що маркування може відрізнятися від оригіналу однією або декількома буквами, відтворювати лише образ оригінального продукту за допомогою схожого шрифту і колірної гами або ж присвоювати назву напою.
ЄБА також відзначає, що Антимонопольний комітет визнав факти ряду порушень авторських прав щодо використання назв і етикеток, візуально схожих на оформлення товарів однієї з компаній.
Як повідомлялося, Кабінет міністрів підвищив мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на горілку, лікеро-горілчані вироби, віскі, ром, джин, коньяк та вина.
Економічна правда