Rozetka і EVO планують об'єднання
Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися, щоб спільно вибудувати екосистему для покупців і продавців і створити більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах.
Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив засновник Rozetka.ua Владислав Чечоткін.
"В результаті планованої угоди Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO. Частка засновників EVO трансформується в частку в об'єднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним", - написав він.
За словами засновника, об'єднана компанія продовжить активно розвивати напрямок маркетплейсів, що дозволить малим і середнім українським підприємцям продавати товари через сайти об'єднаної компанії.
Надалі, завдяки логістиці Розетки, споживачі отримають більш оперативну доставку товарів від підприємців-продавців маркетплейсів.
"Напрямок Маркетплейс у Розетки розвивається найбільш динамічно. Уже зараз істотну частку продажів забезпечує "довгий хвіст" товарів, що доставляються третіми продавцями", - прокоментував плани засновник Rozetka.ua Владислав Чечоткін.
"При цьому нам вдається забезпечити високий рівень сервісу для наших клієнтів. Ми віримо, що синергія логістичної інфраструктури, IT-інфраструктури та співпраці з десятками тисяч підприємців дозволить побудувати одну з найбільш корисних компаній в житті кожного українця", - додав він.
"Вже 10 років ми працюємо для того, щоб підприємці легко починали і розвивали свою справу в інтернеті, а покупці отримували кращі товари за найкращими цінами. Ми хочемо принести ще більше користі - побудувати повноцінну екосистему онлайн і офлайн сервісів навколо клієнта. Об'єднання бізнесів дозволить спільними зусиллями і ресурсами досягти цієї мети. У підсумку виграють і покупці, і підприємц ", - сказав співзасновник EVO Микола Палієнко.
Закриття угоди відбудеться після дозволу Антимонопольного комітету на концентрацію в Україні.
Економічна правда