Facebook тестує платні підписки для груп
Facebook дозволить адміністраторам тематичних груп стягувати з абонентів щомісячну плату за доступ в розмірі від 4,99 до 29,99 долара.
Про це повідомляє AIN.ua.
Першими експеримент запустять в групах для батьків, спільнотах про підготовку і прибирання будинку. Нині безкоштовних груп зміни не торкнуться - доступ до них не зможуть обкласти додатковою платою. Але вони отримають можливість запускати платні підгрупи. Після цього передплатники побачать превью-картку із зазначенням, яку ексклюзивну інформацію можна отримати і кнопкою для підписки. Гроші будуть зніматися відразу після підписки, доступ до груп буде забезпечено до кінця оплаченого періоду.
Наприклад, лайфстайл-блогер Сара Мюллер запустила у своїй спільноті Declutter My Home підгрупу Organize My Home, доступ до якої відкривається за 14,99 долара в місяць. У Facebook пояснюють, що нова функція допоможе адміністраторам, які і так витрачають багато часу на роботу з контентом, безпосередньо заробляти з цього гроші. У спілкуванні з адміністрацією соцмережі адміністратори також повідомляли, що підписки допоможуть профінансувати офлайн-активності груп.
На відміну від новинної стрічки, в групах немає показу реклами - після короткострокового тесту в 2016 році Facebook не поверталася до цієї моделі. При цьому, загальна кількість користувачів груп в соцмережі перевалило за 1 млрд.
Поки що експеримент поширюється лише на мобільну версію, а Facebook не стягує комісії за оформлення підписок. Проте, оскільки вони підпадають під стандартні правила App Store і Play Store, свою частку на щомісячних платежах заробляють Apple і Google. За правилами цих електронних магазинів, перший рік підписки обкладається 30% комісією, після чого вона падає до 15%.
Нагадаємо, YouTube вводить функцію платної підписки на канали з більш ніж 100 тисячами підписників.
Економічна правда