Facebook у США вимагатиме документи для розміщення агітації
Користувачі Facebook у Сполучених Штатах Америки еред публікацією політичних оголошень на платформі повинні будуть надати останні цифри номера соціального страхування і фотографію посвідчення, виданого урядом.
Це відповідь на спроби "пов'язаних з російським урядом" тролів вплинути на президентські вибори в США в 2016 році, повідомляє CNN.
Соціальна мережа тепер вимагає в усіх охочих опублікувати оголошення, пов'язані з політичними кампаніями, цивільними правами, імміграцією, зброєю, економікою та іншими питаннями, довести, що вони насправді знаходяться в США.
Окрім номера соціального страхування та посвідчення користувачам, що бажають публікувати рекламу, необхідно буде надати поштову адресу США.
Після перевірки інформація буде видалена, передає "Укрінформ".
Соцмережа фіксує, що в опублікованих оголошеннях будуть вказані джерела їх фінансування.
Вся подібна реклама буде зберігатися в особливому архіві.
Як відомо, Facebook потрапив у скандал через те, що британська консалтингова фірма Cambridge Analytica, що працювала на Дональда Трампа на виборах у США 2016 рпкоу, неправомірно отримала доступ до особистої інформації 87 мільйонів користувачів Facebook.
Марк Цукерберг визнав, що в його компанії не достатньо відповідально поставилися до безпеки, що призвело до неналежного використання персональних даних громадян.
Восени 2017 року, через скандал із втручанням Росії у президентські вибори США у 2016 році, Facebook замислився про зміну підходу до політичної реклами до виборім губернаторів і в Конгрес США восени 2018 року.
Українська правда