Українці створили сервіс, в якому застосовуються технології комп'ютерного зору
Українська команда Lalafo створила маркетплейс, в якому застосовуються технології комп'ютерного зору на основі нейромереж.
Про це йдеться в повідомленні компанії Lalafo.
"Щоб продати непотрібну річ, досить завантажити в додаток фотографію, а ціну, категорію і опис додасть штучний інтелект. Команда Lalafo впевнена, що в майбутньому позбавлятися від непотрібних речей стане ще простіше", - йдеться в повідомленні.
Як відзначили в компанії, "розумний" сервіс створений українською командою і доступний жителям країн Європи і Азії.
"На сьогоднішній день алгоритм тестується в бета версії і вміє розпізнавати більше 1600 категорій товарів", - йдеться в повідомленні.
Зараз команда навчає нейромережі розпізнавати характеристики товарів: колір, матеріал, модель, рік випуску та ін.,і пропонувати відповідну ціну.
Для навчання нейромережі використовується 15 млн фотографій товарів зроблених користувачами сервісу.
Економічна правда