Онлайн-продажі в США в "чорну п'ятницю" досягли 1,65 мільярда доларів
Близько 1,65 млрд доларів було витрачено під час онлайн-продажів США на Східному узбережжі в "чорну п'ятницю".
Про це пише "Прайм" з посиланням на Reuters.
Як зазначає видання, сайт Macy's виявився перевантажений через наплив відвідувачів, а Amazon чекає, що продажі будуть вищі, ніж в минулому році, хоч і не вдається в деталі.
За оцінками Cowen & Co, споживчий онлайн-трафік в "чорну п'ятницю" цього року може вирости на 20% в порівнянні з тим же днем минулого року, в той час як трафік в звичайних магазинах скоротиться на 3-4%.
Підвищений інтерес населення до онлайн-покупок обумовлений в тому числі знижками: за даними Clavis Insight, середні знижки у Amazon становили 42%.
Для порівняння: у Wal-Mart середня величина знижок дорівнювала 33%, у Target - 35%, у Best Buy - 36%.