Українська кобура для телефону зібрала на Kickstarter в п'ять разів більше, ніж очікувалося
Одеська команда AGE, вчора запустила вже четверту успішну кампанію на Kickstarter, яка зібрала необхідні 5 тисяч дол. за дві години.
Про це пише AIN.
Як повідомляється, після дебюту на краудфандінговій платформі з набором преміум-аксесуарів для чоловіків влітку 2015 року та виходу сукні-трансформера Omnia в цьому році, поточний проект став продовженням касової кампанії з кобурою для телефону Phonster.
"Перша версія продукту зібрала в 17 разів більше - майже 85 тисяч дол. Нова модель Phonster X поки перевищила мета в 5 тисяч дол. в п'ять разів, зібравши 26 тисяч дол. за першу добу, але до завершення кампанії залишається ще 40 днів" , - пише видання.
"Початкова ідея запуску на Kickstarter народилася з плану виходу на західні ринки, так як краудфандінг на той час вже став "інноваційно-модним" і ефективним способом реалізації цього завдання", - розповідає СЕО проекту Phonster X Макс Гера.
На підготовку до краудфандінгу останньої кобури для смартфона, яка кріпиться на ременях навколо торсу, у AGE пішло близько восьми місяців.
Основну частину часу зайняли розробки прототипів і фінального дизайну. Цикл виробництва і тестування повторювався п'ять разів, поки команда не реалізувала всі опції і ідеї фанатів минулого продукту.
Незважаючи на те, що багато хто сприймає Kickstarter як майданчик для технологічних продуктів, в категорії Product Design, де виходять і продукти AGE, багато проектів не пов'язаних з технологіями, "але обов'язково з креативом".
Основні ринки для Phonster X: США, Канада, Австралія, Малайзія, Франція, Великобританія і Японія. Зацікавленість покупців саме з цих країн в проекті пояснюють тим, що вони приділяють увагу оптимізації життя, відкриті до інновацій, а їхня купівельна спроможність на порядок вище, ніж у жителів інших держав.
США займає перше місце завдяки кількості жителів, до того ж Kickstarter для них - локальний продукт.