Українська правда

Українська кобура для телефону зібрала на Kickstarter в п'ять разів більше, ніж очікувалося

24 листопада 2016, 15:01

Одеська команда AGE, вчора запустила вже четверту успішну кампанію на Kickstarter, яка зібрала необхідні 5 тисяч дол. за дві години.

Про це пише AIN.

Як повідомляється, після дебюту на краудфандінговій платформі з набором преміум-аксесуарів для чоловіків влітку 2015 року та виходу сукні-трансформера Omnia в цьому році, поточний проект став продовженням касової кампанії з кобурою для телефону Phonster.

 

"Перша версія продукту зібрала в 17 разів більше - майже 85 тисяч дол. Нова модель Phonster X поки перевищила мета в 5 тисяч дол. в п'ять разів, зібравши 26 тисяч дол. за першу добу, але до завершення кампанії залишається ще 40 днів" , - пише видання.

"Початкова ідея запуску на Kickstarter народилася з плану виходу на західні ринки, так як краудфандінг на той час вже став "інноваційно-модним" і ефективним способом реалізації цього завдання", - розповідає СЕО проекту Phonster X Макс Гера.

На підготовку до краудфандінгу останньої кобури для смартфона, яка кріпиться на ременях навколо торсу, у AGE пішло близько восьми місяців.

Основну частину часу зайняли розробки прототипів і фінального дизайну. Цикл виробництва і тестування повторювався п'ять разів, поки команда не реалізувала всі опції і ідеї фанатів минулого продукту.

Незважаючи на те, що багато хто сприймає Kickstarter як майданчик для технологічних продуктів, в категорії Product Design, де виходять і продукти AGE, багато проектів не пов'язаних з технологіями, "але обов'язково з креативом".

Основні ринки для Phonster X: США, Канада, Австралія, Малайзія, Франція, Великобританія і Японія. Зацікавленість покупців саме з цих країн в проекті пояснюють тим, що вони приділяють увагу оптимізації життя, відкриті до інновацій, а їхня купівельна спроможність на порядок вище, ніж у жителів інших держав.

США займає перше місце завдяки кількості жителів, до того ж Kickstarter для них - локальний продукт.

технології