В "Ощадбанку" пояснили, чому братимуть комісію за платіжки
"Ощадбанк" отримує від постачальників послуг ЖКГ та фіксованого зв’язку компенсацію, але вона не покриває витрат на проведення операцій.
Про це йдеться у повідомленні банку.
"На сьогодні компенсація, яку "Ощадбанк" отримує від постачальників послуг ЖКГ та фіксованого зв’язку, не покриває витрат на проведення операцій. Закон "Про банки і банківську діяльність" забороняє банкам встановлювати комісійну винагороду за банківські послуги на рівні нижче собівартості операції", - йдеться у повідомленні.
У прес-службі зазначили, що на виконання вимог чинного законодавства "Ощадбанк" з 1 грудня 2016 року встановлює тариф при оплаті в касі на рівні, що забезпечує покриття витрат на проведення таких операцій на рівні собівартості.
Крім того, як зазначили в фінустанові, "Ощадбанк" звертався до постачальників послуг з метою отримання згоди на покриття ними комісії для беззбиткового проведення операцій, проте не отримав її.
"В зв’язку з цим банк змушений встановити комісію за проведення комунальних платежів у касі на мінімальному рівні, який забезпечує беззбитковість – 3 грн. – з 1 грудня 2016 року. Клієнти мають можливість здійснювати платежі через 2 000 платіжних терміналів Ощадбанку", - підсумувала в банку.
Нагадаємо, у веб- та мобільному банкінгу "Ощадбанку" реалізовано можливість оплати на вільні реквізити (комісія 0,5% від суми) та проведення комунальних платежів у Києві та Одесі (безкоштовно).
Як відомо, 8 листопада стало відомо, що "Ощадбанк", який приймає до 50% всіх платежів ЖКП, вводить комісію за оплату платіжок в своїх касах.
Економічна правда