Amazon розробляє сервіс музичної підписки
Онлайн-рітейлер Amazon розробляє сервіс абонентської музичної підписки.
Про це пише "Прайм" з посиланням на портал Re/code.
Вартість передплати становитиме близько 4-5 доларів на місяць. Amazon прагне запустити сервіс вже в вересні, однак поки компанія не завершила угоди з великими музичними лейблами та видавцями.
Перевага даного сервісу в порівнянні з Spotify або Apple Music буде полягати у відсутності реклами. З іншого боку, сервіс буде працювати тільки на обладнанні Echo.
У 2015 році Amazon представив компактну акустичну систему Echo з функціональністю "розумного" голосового помічника. Динамік підключається до домашньої комп'ютерної мережі за допомогою бездротового зв'язку Wi-Fi. Відтворювати музику можна через потокові аудіосервіси.
Крім того, вбудований контроллер Bluetooth дозволяє отримувати композиції через смартфон або планшет. Компанія, за словами джерел, планує продати 3 мільйони пристроїв в цьому році і 10 мільйонів в 2017 році.
Amazon є одним з найбільших в світі онлайн-ритейлерів. Крім США, компанія працює в Канаді, Китаї, Бразилії, Японії та країнах Європи. Інтернет-магазин Amazon.com був запущений в липні 1995 року.