Український стартап Maggie залучив 70 тисяч інвестицій в Швеції
Стартап Maggie зі своїм продуктом потрапив до шведського акселератора The Springfield project, пройшов інкубацію і привернув інвестиції в розмірі приблизно 70 тисяч доларів (вкладення були в кронах) з оцінкою 890 000 доларів.
Про це пише AIN.
Як повідомляється, інвестиції пішли на розробку продукту. У планах - вихід на Kickstarter.
"Хлопці розробляють розумний ошийник і мобільний додаток, які в парі або окремо дозволять власникам стежити за здоров'ям своїх вихованців і в цілому краще їх розуміти. Ошийник збирає дані про активність тваринного в режимі 24/7 і передає цю інформацію власнику", - пише видання.
Видання відзначає, що прототип ще не готовий: команда закінчила роботу над електронною частиною ошийника і зараз працює над індустріальним дизайном.
"Додаток для iOS - в розробці, реліз заплановано на кінець весни", - йдеться в повідомленні.
У стартапі працюють шість чоловік - вихідці з AdPro, Fedoriv, P&G. Крім інженерів і маркетологів, в Moggie є ветеринар з Іспанії і співробітник з Індії, інші члени команди - українці. Частина команди працює з України, а частина - зі Швеції.