Збитковий Запорізький електровозоремонтний завод за рік вийшов в плюс
Запорізький електровозремонтний завод, через рік після призначення нового директора Олега Винника, який виграв конкурс Міністерства інфраструктури в 2015 році, зміг розрахуватися з боргами і налагодити виробництво.
Про це повідомляє газета "Урядовий кур’єр".
Як зазначається, у першому півріччі 2015 року у заводу була кредиторська заборгованість 100 мільйонів гривень, 9 мільйонів заборгованість по зарплатні і 5 – за електроенергію.
"Раніше закупівельні ціни у рази перевищували середньоринкові — до 254%. Тобто рівень корупції тут зашкалював. Закупівельні ціни вдалося зменшити на 20—30% за 100 позиціями, а оборотні кошти пішли на розвиток виробництва", - пише видання.
За даними "Урядового кур’єру", у першому півріччі 2015 року було виготовлено чотири електровози, у другому — 27.
"Цього року планують відремонтувати 78 електровозів та в півтора раза збільшили виробництво запчастин. Тепер додатково набирають 150 фахівців: зварювальників, слюсарів, фрезерувальників, майстрів тощо", - пише "Урядового кур’єр".
Крім того, новому директору вдалося збільшити зарплатню з 1,2 до 6 тисяч гривень та перевести працівників з дво- та триденок на повноцінний рабочий тиждень.
Олег Винник, новий керівник Запорізького електровозоремонтного заводу виграв конкурс Мінінфраструктури у 2015 році. До цього працював директором Дніпровського автобусного заводу в Дніпродзержинську.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"