Бренд "Зоряні війни" оцінили в 10 мільярдів доларів
Консалтингова компанія Brand Finance оцінила бренд "Зоряні війни" в 10 млрд доларів.
Про це пише Slon.ru з посиланням на дані компанії.
Як вказують дослідники, завдяки сьомого епізоду кіносаги, Disney став найвпливовішим брендом. Загальну вартість бренду кіностудії в Brand Finance оцінили в 31 млрд доларів.
На друге місце в списку найвпливовіших брендів компанія помістила Lego, на третє - L'Oréal. У списку найдорожчих брендів за версією Brand Finance на першому місці корпорація Apple (146 млрд доларів), на другому і третьому - Google і Samsung (вартість брендів - 94 млрд доларів і 83 млрд доларів відповідно).
"Зоряні війни: Пробудження сили" в рекордні терміни (12 днів) зібрав у прокаті 1 млрд доларів, нагадують у Brand Finance.
У перші вихідні прокату касові збори становили 529 млн доларів. Сьомий епізод "Зоряних воєн" став найуспішнішим фільмом в історії Disney, відзначили в консалтинговій фірмі.
Disney купила Lucasfilm в 2012 році за 4 млрд доларів, отримавши права на франшизу "Зоряних воєн". Виручку кіностудії від "Пробудження сили" оцінювали в 9,6 млрд доларів. Сьомий епізод вийшов у грудні 2015 року, через десять років після попередньої частини саги.
Дія картини, режисером якої став Джей Джей Абрамс, розгортається через 30 років після подій шостого епізоду "Зоряні війни: Повернення джедая" (заключного фільму класичної трилогії).
"Пробудження сили" стало початком ще однієї трилогії. Прем'єра восьмого епізоду повинна відбутися в травні 2017 року.
Наприкінці грудня 2015 "Зоряні війни: Пробудження Сили" стали першим фільмом, якому вдалося зібрати у світовому прокаті більше одного мільярда доларів за 12 днів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"