Французький медіахолдинг профінансує 90 IT-стартапів, в тому числі з України
Одна з найбільших у світі медіагруп Publicis вирішила своєрідно відзначити 90-річчя: профінансувати 90 стартапів з усього світу, у тому числі з України.
Про це пише AIN.
Як пише видання, прийом заявок вже стартував і триватиме до 28 лютого 2016 року. Переможцям конкурсу нададуть від 10000 євро до 500 000 євро залежно від стадії розвитку проекту та консультаційну підтримку на рік.
"На початку Publicis Groupe виглядала, як більшість сьогоднішніх стартапів. Тому компанія вирішила відсвяткувати свою 90 річницю, надавши супровід та фінансування 90 бізнес-проектам в цифровій сфері", - йдеться в прес-релізі компанії.
Сьогодні холдинг представлений в 108 країнах, в ньому працює близько 80 000 співробітників.
В Україні в Publicis Groupe входять медіа-агентства Starcom, MediaVest і ZenithOptimedia, креативне агентство Saatchi & Saatchi і кілька спеціалізованих агентств.
Загальна кількість співробітників - близько 300. Вони також можуть взяти участь у конкурсі зі своїми проектами.
Претендувати на приз можуть проекти як на стадії ідеї, так і готові бізнеси.
За словами прес-секретаря українського представництва Publicis Groupe Ігоря Солдатенко, на частку в стартапах холдинг не претендує.
"Мова йде саме про допомогу підприємцям/бізнесам в пошуку додаткових ресурсів. Реєстрація підприємств, оформлення прав та інші юридичні аспекти - на самих переможцях. Від Publicis - фінансовий "приз" плюс рік консультацій від наших експертів з маркетингу, комунікацій, менеджменту (але без безпосередньої участі в менеджменті)", - пояснив він.
Претендентів на інвестиції будуть вибирати в три етапи, два з яких - на регіональному рівні, а третій - глобально, на чолі з міжнародним журі.