"Газпрому" заборонили називатися національним надбанням Росії
Глава Федеральної антимонопольної служби Ігор Артем'єв заявляє, що добився того, щоб з реклами "Газпрому" прибрали слова про національне надбання.
У бесіді з журналістами в четвер глава регулятора пояснив, що надбанням можуть бути люди тощо - але не "Газпром", пише Інтерфакс.
Артем'єв сказав, що це питання він виніс на одну з нарад у президента Росії Володимира Путіна. За спостереженнями глави ФАС, приблизно півроку тому "Газпром" прибрав це твердження зі своєї реклами.
Серія відеороликів "Газпром" - національне надбання" з'явилася на телеекранах в 2003 році, спочатку ролик виходив тільки в ефірі телекомпанії НТВ, що входить до холдингу "Газпром-Медіа".
Потім було здійснено розміщення і на інших провідних каналах.
У 2006 році глядачі федеральних каналів могли спостерігати на екранах відеорекламу "Газпрому" (в рамках програми "Підтримка дитячого спорту"), яку об'єднував слоган "Мрії здійснюються!".
Зараз у телерекламі "Газпрому" розповідається про проект "Сила Сибіру".
Рекламний дебют "Газпрому" на телебаченні відбувся в 1997 році з серією роликів, знятих режисером Тимуром Бекмамбетовим. Головним персонажем відеореклами тієї пори був Добриня Микитич, який розповідав телеглядачам про те, як важливо платити за газ.