Українська правда

Austrian Airlines перенесе обслуговування клієнтів з Відня до Львова

13 травня 2015, 16:03

До 1-го липня цього року сервісний центр "Austrian Airlines" у Львові почне обслуговувати клієнтів групових відділень "Austrian Airlines" із Західної Європи.

Про це ZAXID.NET розповів директор сервісного центру "Austrian Airlines" у Львові Маркус Лєнк.

За його словами, раніше клієнтів із цих країн обслуговував сервісний центр у Відні.

"Основна причина перенесення обслуговування клієнтів із Відня до Львова - аби мати змогу зосередитись на потребах клієнтів у Австрії", - розповів Лєнк.

Він повідомив, що минулого року сервісний центр "Austrian Airlines" у Львові збільшив кількість співробітників із 50 до 100.

Це пов'язано з тим, що протягом минулого року сервісний центр "Austrian Airlines" також почав обслуговувати клієнтів окремих сервісів від Lufthansa ("Austrian Airlines" є частиною Lufthansa Group).

Львів, за словами Лєнка, має дуже багато переваг - передовсім, це - безпечне місто, співвідношення ціна-якість та близьке розміщення від Австрії з прямим рейсом до Відня.

"Інша перевага - це те, що Львів - дуже студентське місто, через що досить легко знайти співробітників, які розмовляють різними мовами", - розповів Лєнк.

За його словами, щомісяця сервісний центр "Austrian Airlines" приймає 30 тисяч запитів телефоном та електронною поштою. Cеред мов, на яких обслуговування відбувається найчастіше - англійська, українська, російська, французька, німецька, італійська, польська, чеська, хорватська, сербська, болгарська, угорська.

Сервісний центр "Austrian Airlines" працює у Львові із 2008 року, і на початку у
ньому було 10 співробітників - тоді він працював виключно як колл-центр.

Сьогодні - це сервісний центр, що налічує 100 працівників. Він обслуговує пасажирів, корпоративних клієнтів, туристичні агентства та підтримує співробітників "Austrian Airlines" із всього світу. У плани компанії входить збільшення кількості співробітників до, щонайменше, 150-ти протягом наступних 12 місяців.

Львів