Facebook скоротив чистий прибуток на 20%
Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, скоротила чистий прибуток в I кварталі 2015 на 20%.
Про це пишуть "Ведомости" з посиланням на дані компанії.
Його чистий прибуток в I кварталі знизився до 512 млн доларів, або 18 центів у розрахунку на акцію, у порівнянні з 642 млн доларів, або 25 центами на акцію, отриманими за аналогічний період минулого року. Скоригований прибуток піднялася на 20% до 42 центів на акцію.
Квартальна виручка збільшилася з 2,5 млрд до 3,54 млрд доларів.
Зростання виручки стримувало зміцнення долара, так як Facebook отримує більше половини виручки за межами США.
Доходи Facebook від реклами в січні - березні підскочили на 46% до 3,32 млрд доларів. У лютому компанія повідомляла, що число її активних рекламодавців перевищувало 2 млн проти 1,5 млн на липень 2014.
Згідно з даними компанії, Facebook нарощує доходи за рахунок зростання продажів мобільної реклами: минулого кварталу саме вона принесла майже три чверті (73%) загальної рекламної виручки проти 69% у жовтні - грудні і 59% у січні - березні 2014.
Кількість активних користувачів соцмережі (активність облікового запису не рідше разу на місяць) на кінець I кварталу становило 1,44 млрд - за рік їх кількість зросла на 13%. З мобільних пристроїв не рідше разу на місяць Facebook використовували 1,15 млрд осіб - на 24% більше, ніж роком раніше.
Після опублікування звітності акції соцмережі подешевшали більш ніж на 2,2% на додаткових торгах після закриття основної сесії в середу.