"Укррічфлот" Григоришина хоче скасувати оплату за шлюзування на річці
Судноплавна компанія "Укррічфлот" пропонує скасувати оплату за шлюзування суден на річках.
Про це повідомила начальник департаменту комерційної діяльності компанії Ольга Федір, передає "Інтерфакс-Україна".
"Наскільки відомо зі світової практики, плати за шлюзування немає, так як шлюзи є природною перешкодою на шляху прямування суден по річці", - сказала вона.
Однією з проблем розвитку внутрішнього водного транспорту України Федір назвала тарифоутворення на залізниці.
"Тарифоутворення на залізниці - не ринкове. Ми не можемо з ним боротися в поточних умовах, коли курс долара зріс у чотири рази за рік, а "Укрзалізниця" підвищила тариф всього двічі - в липні 2014 року і з 1 лютого 2015 року" , - додала вона.
У зв'язку з цим Федір повідомила, що "Укррічфлот" пропонує вжити заходів, які сприятимуть сфері внутрішнього водного транспорту стати більш конкурентоспроможним і розвиватися надалі.
"Перше, це прийняття в 2015 році задекларованого Мінінфраструктури закону про внутрішні водні шляхи. Ми розраховуємо, що з нього виключать норми про збори за шлюзування. Друге, це перегляд тарифоутворення "Укрзалізниці", щоб воно прагнуло до ринкового і ми всі працювали в однакових конкурентних умовах", - сказала начальник департаменту.
На думку Федір, реалізація всіх цих заходів може дати ефект в національних масштабах, оскільки сфера внутрішнього водного транспорту має значні переваги.
"Наприклад, ця галузь більш енергоефективна, сприяє зниженню наземного трафіку - один річковий контейнеровоз може замінити близько 200 машин, це дозволяє значно знизити навантаження на дороги", - резюмувала Федір, додавши, що річковий транспорт є більш екологічним.
"Укррічфлот" - найбільший річковий перевізник України. До його складу входять Дніпропетровський, Запорізький, Миколаївський, Херсонський і Чернігівський річкові порти.
З серпня 2007 року "Укррічфлот" входить до групи компаній "Енергетичний стандарт" російського олігарха Костянтина Григоришина.