Українська правда

Чверть нових авто в Україні купують кияни

21 жовтня 2014, 17:48

За підсумками дев’яти місяців на первинному авторинку України було продано 76,7 тисяч нових легкових автомобілів.

Про це повідомляє "Укравтопром".

При цьому майже половина з проданих нових авто отримали прописку всього в чотирьох регіонах України: в місті Києві (17,309 тисяч штук), в Донецькій (8,657 тисяч штук), Дніпропетровській (6,934 тисяч штук) і Харківській (5,275 тисяч штук) областях.

Забезпечивши 23% загальноукраїнського продажу, столиця продемонструвала дворазове зниження споживчої активності в порівнянні з аналогічним торішнім періодом.

Найбільшим попитом у київських покупців користувався японський бренд Toyota. Автомобілів цієї японської марки в Києві за період з січня по вересень було продано 2,093 тисяч штук або 12% від загальної кількості київських первинних реєстрацій нових легкових автомобілів.

Донецькі номери за звітний період отримали 11% нових легкових авто. Однак у порівнянні з минулим роком їх кількість скоротилася більш ніж в 3 рази.

Лідером продажів у донеччан були автомобілі китайської марки Geely - 1,372 тисяч штук (16% від усіх нових легковиків, які отримали реєстрацію Донецької області).

Дніпропетровська область посіла третє місце на ринку нових легкових авто за кількістю продажів, не зважаючи на 59% їх падіння в порівнянні з результатом річної давності. Частка дніпропетровських реєстрацій в загальноукраїнських підсумках за 9 місяців становила 9%.

Так само як і донеччани, мешканці дніпропетровської області віддали пальму першості автомобілям марки Geely, реалізований попит на які в області з січня по вересень становив 853 одиниці.

Харківську прописку отримали 7% проданих в Україні нових легкових автомобілів, тим самим зробивши Харківську область четвертою за значимістю на автомобільному ринку країни. Порівняно з минулим роком попит на автомобілі у жителів харківської області впав на 49%.

Перше місце в рейтингу продажів Харківської області посів японський бренд Toyota з результатом 542 автомобіля.

Варто відзначити, що регіональні ринки-лідери яскраво демонструють тенденції на загальноукраїнському ринку нових легкових автомобілів, який за результатами дев’яти місяців просів на 54% відносно минулого року і вивів у лідери китайську марку Geely з результатом 8,367 тисяч штук.

авто