Twitter купує компанію Gnip
Мережа мікроблогінгу Twitter оголосила про купівлю свого бізнес-партнера Gnip - компанії, що спеціалізується на зборі та аналізі соціальних даних з їх подальшим аналізом для бізнес-потреб, зокрема для реклами і просування продуктів.
Про це пише "CyberSecurity".
У заяві Twitter щодо покупки Gnip сказано, що раніше остання вже займалася аналізом публічних твітів в мережі для потреб рекламників, бізнесу, політиків, розробників програм і сервісів агрегації даних.
Продукти купленої Gnip дозволяють не тільки підбирати таргетовану рекламу, швидко знаходити термінові новини, але також проводити "глибинний аналіз" інформації і виявляти тренди.
Список клієнтів Gnip у відкритому доступі відсутній, але компанія декларує, що серед її клієнтів більшість - це компанії з Fortune 500.
У заяві Twitter йдеться, що продукти Gnip допоможуть першій грамотніше вибудовувати стратегію монетизації контенту мережі мікроблогінгу і запропонувати рекламодавцям нові аналітичні сервіси.
Компанія Gnip була заснована в 2008 році і стала першим бізнес-партнером в галузі аналізу даних для Twitter. За схожим програмами Gnip також працювала з Tumblr, Foursquare і Disqus.