Renault і Skoda призупинили продаж авто в Україні
27 лютого кілька великих операторів призупинили продаж автомобілів, серед яких Renault і Skoda.
Про це пише "Комерсант-Україна" .
Невизначеність на валютному ринку змусила призупинити продажі деяких автоімпортерів.
Як заявив регіональний директор "Атлант-М Південь" (дилер Renault) Олександр Дмитерчук компанія отримала повідомлення від імпортера про призупинення продажів.
За його словами, рішення прийнято поки на один день, що буде далі не зрозуміло.
Генеральний директор ТОВ "Єврокар" (ТМ Skoda) Марина Яковлєва також каже, що через коливання курсу компанії довелося призупинити продажі кінцевим споживачам, крім тих, перед якими існують зобов'язання.
"Ми сподіваємося, що в самий найближчий час ситуація стабілізується, і компанія зможе нормально здійснювати свою бізнес-діяльність", - зазначила Яковлєва.
За словами директора з маркетингу групи АІС Сергія Боровика, імпортери певних брендів прислали лист з проханням обмежити продажу, так як поставку автомобілів вони не гарантують.
У АІС кажуть, що в їхній компанії тренд на призупинення продажів не торкнувся бренди Geely, SsangYong і MG .
У той же час учасники ринку відзначають, що автомобілі, викуплені їх дилерами, будуть продаватися і далі.
Не планують зупиняти продажі автомобілів в Volkswagen, говорить керівник відділу продажів легкових автомобілів цієї марки компанії "Порше Україна" Сергій Носенко.
"Галопуючий курс валют створює труднощі в роботі нашої компанії. Ми не можемо спланувати продажу, щодня змінюється їх ціна", - зазначив Носенко. Причому зростання вартості автомобілів стосується як імпортних, так і українського виробництва.
За даними салону "Автоцентр на Московському" (дилер ЗАЗ, Chery, Opel, Chevrolet, Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge), за останні кілька днів на всі моделі ціни зросли в середньому на 20%. У АІС підвищили вартість на автомобілі в межах 2-7%.
Генеральний директор компанії "ABT Баварія" (офіційний імпортер BMW, MINI в Україні) Олександр Тимофєєв говорить, що компанія продовжує реалізацію, але клієнтів стає все менше і менше.
Крім того, компанії несуть витрати, пов'язані з уповільненням переміщення грошей від продавця до імпортера, якому необхідно закупити валюту, нарікає Носенко.
За словами Олександра Дмитерчука, продажу в лютому і на початку березня зростуть, тому що деякі компанії ще мають автомобілі, яких не торкнулося підвищення цін.
"Однак якщо ситуація не стабілізується, ми прогнозуємо звуження ринку більш ніж у два рази" , - вважає експерт.
Нагадаємо, український авторинок почав рік із зростання продажів на 4,3% , до 11,4 тис.