Facebook відмовиться від блоку "рекламних новин"
Соцмережа Facebook відмовиться від використання так званих "рекламних новин".
Про це йдеться в опублікованому компанією плані технічних змін на 2014 рік, пише "Лента.ру".
"Sponsored stories" перестануть відображатися в соцмережі починаючи з 9 квітня. Всі куплені раніше в цьому блоці рекламні розміщення автоматично переведуть в інші формати.
Принцип "соціального контексту", що лежить в основі механізму роботи "рекламних новин", планується зберегти і поширити на всю рекламу в соціальній мережі.
Блок "Sponsored stories" з'явився в Facebook в січні 2012 року.
Платні пости з цього блоку вбудовуються в новинні стрічки користувачів, виходячи з аналізу "соціального контексту" - рекламний блок користувач бачить тільки тоді, коли хтось із його друзів натиснув "лайк" на сторінці замовив розміщення рекламодавця.
При цьому такий пост супроводжується фотографією і ім'ям натиснути "лайк" друга, а також підписом про те, що йому подобається та чи інша сторінка.
"Sponsored stories" часто піддавалися критиці.
Facebook звинувачували в незаконному використанні персональних даних (імен і фотографій ) в рекламних цілях.
У серпні 2013 року в рамках досудової угоди з користувачами, які подали позов до соцмережі до окружного суду Каліфорнії, керівництво Facebook погодилося виплатити компенсацію за використану в блоці "рекламних новин" інформацію.
Сума виплати склала близько 20 мільйонів доларів. У загальній складності компенсацію отримали 614 тис осіб.