Чистий збиток Twitter збільшився втричі
Тривожні новини від Twitter перед самим IPO: чистий збиток компанії за останній квартал збільшився втричі до 64,6 мільйона доларів.
Про це пишуть "Вести Економіка".
Представники Twitter можуть пред'явити ринку статистику, яка змушує повірити, що поганий результат по прибутку - це щось хороше.
По-перше, виручка мікроблогового сервісу збільшилася більш ніж у два рази і становила 168,8 міллліона доларів. У той же час кількість активних користувачів Twitter зросла на 39% до 231,7 мільйона.
Якщо ж говорити про втрати, то зростання продажів і маркетингових витрат на 158% змусив Twitter збільшити штат.
Левова частка збитків пояснюється запуском рекламної платформи. Компанія додала нову функцію, що дозволяє розміщувати рекламні публікації за розкладом. Такий крок допоможе постачальникам послуг і різної продукції краще планувати свої рекламні кампанії, йдеться в повідомленні.
Рекламодавці все одно розцінюють Twitter як експериментальний майданчик, не включаючи її в основні статті витрат на маркетинг.
Зараз Twitter заробляє близько 15% своїх доходів за рахунок передачі даних про роботу платформи і користувальницьких твітах стороннім одержувачам.
Цікаво, що Twitter вдається нарощувати дохід від мобільної версії свого сервісу. Вже 70 % всієї рекламної виручки припадає на планшетники і смартфони.
У минулому кварталі вони забезпечували 65%. Стало відомо, що компанія не збирається змінювати місце лістингу і як і раніше готується провести первинне розміщення на біржі NYSE Euronext. Роуд- шоу IPO стартує 28 жовтня.
За оцінками обізнаних джерел і згідно з розрахунками експертів, які вивчили заявку Twitter на організацію розміщення, торги акціями почнуться в середині листопада.