Майже 30% компаній перевіряють робітників у Facebook
В Україні 29% компаній перевіряють профіль здобувача на вакансію в Facebook, перш ніж прийняти рішення про його працевлаштування.
Також серед HR-менеджерів популярна російська соцмережа "ВКонтакте" - там компромат на потенційного співробітника шукають 26% респондентів, а мережі LinkedIn довіряють 23% співробітників, відповідальних за найм .
В "Однокласниках" моніторять претендентів тільки 13% компаній, а Google+ виявилася найбільш непопулярною середовищем серед HR - тільки 4% шукають там інформацію про претендентів.
Перевірити активність майбутнього співробітника абсолютно у всіх вищевказаних соціальних мережах не лінуються 5% менеджерів.
Такі дані дослідження, яке провели міжнародний кадровий портал HeadHunter та консалтингова компанія Hudson на замовлення "Forbes-Україна".
У ході дослідження було опитано 600 респондентів: HR- директорів, топ - менеджерів і власників бізнесів.
Згідно з отриманими результатами, 80% невеликих компаній перевіряють інформацію про претендентів в соціальних мережах. Майже третина з них звертають увагу на відповідність постів корпоративної етики.
Трохи менше половини компаній прагнуть більше дізнатися про потенційного співробітника в соціальних мережах. У світі не один раз бували випадки, коли компанії звільняли співробітників через неприємні висловлювання останніх у своїх акаунтах. Втім, деякі, навпаки, вважають це непоганим приводом поповнити штат.
Також, згідно з результатами дослідження, у першому півріччі 2013 найпростіше було знайти роботу фахівцям з продажу та "айтішникам".
Крім того, чекати відкриття нових вакансій в майбутньому році не варто нікому, крім зайнятих в IT- сфері та фармацевтиці: майже половина цих компаній планує розширення штату. Решта збираються скорочувати витрати, а вакансії заміщати за рахунок ротації персоналу.