Українська правда

Частка Samsung на російському ринку падає

8 липня 2013, 15:54

Частка південнокорейської Samsung на російському ринку знизилася вперше за три роки і становить 32% проти 38% роком раніше.

Про це повідомляє дослідницька компанія GfK і газета "Коммерсант", пишуть "Вести економіка".

Згідно з повідомленням, такі дані наведені за перші п'ять місяців 2013 року.

Як зазначається, ще гіршими результати виявилися у фінської Nokia, частка якої за рік впала вдвічі, досягнувши позначки в 16%.

При цьому виробники пристроїв бюджетного цінового сегмента навпаки нарощують позиції. Частка LG зросла на 3 процентних пункти і склала 7%, частка Fly оцінюється в 5,8%. Також поступово набирають обертів китайські виробники, чию мобільні пристрої тільки починають з'являтися на прилавках російських магазинів.

Успіх маловідомих торгових марок експерти пояснюють їх присутністю в бюджетному сегменті, який стрімко розвивається. Багато в чому це відбувається завдяки успіху платформи Android, якою користуються більшість дешевих брендів.

За даними відразу декількох аналітичних груп, на сьогоднішній день смартфони з цією операційною системою займають 70% вітчизняного ринку.

Найбільшими гравцями на російському ринку мобільних телефонів експерти галузі називають Samsung, Nokia і Apple.

Причому, остання увійшла до трійки кращих лише в першому півріччі. Список найпопулярніших мобільних операційних систем очолюють Android, iOS і Windows Phone.

Samsung IT-технології