Samsung закріплюється на європейському ринку смартфонів
Майже половина смартфонів, проданих на основних європейських ринках, припала на продукцію Samsung.
Про це пишуть "Вести економіка".
Корейська компанія допомогла довести частку пристроїв під управлінням Android до 70%, на Apple припало менше 20%, Windows Mobile задовольняється лише 7%.
Позиції Apple в США набагато сильніше. За підрахунками агентства Kantar Worldpanel ComTech, там частка iOS за останній рік збільшилася на 3,5% до 42%, що лише трохи менше апаратів на Android.
Microsoft намагається нагнати своїх конкурентів: на п'яти найбільших європейських ринках частка смартфонів на Windows досягла майже 7%, в той час як рік тому вона не перевищувала 4,3%.
Найгірше йдуть справи у канадської BlackBerry: у Європі продажі цих смартфонів впали до 2,5% ринку проти 7% роком раніше. У США на них припадає менше 1%.
Позиції Android можуть виявитися під тиском вже найближчим часом. Користувачі пристроїв з цієї ОС легше переходять на продукцію конкурентів, у той час як фанати Apple зазвичай зберігають вірність бренду.
Ще одна загроза виходить від ринку додатків Android. Згідно з дослідженням Juniper Networks активність розповсюдження рекламного ПЗ збільшилася на 614% за минулий рік, а значить, для однієї з найпопулярніших і відкритих операційних систем ця проблема може стати справжнім головним болем. Програмісти, досі орієнтувалися на традиційні ПК, буквально закохалися в Android. 92% всього рекламного ПЗ розроблено саме для цієї ОС.
Ще одна аналітична компанія Lookout призводить лякаючу статистику: 26% безкоштовних програм, які обіцяють персоналізувати ваш Android шляхом зміни інтерфейсу або дизайну, містять adware. 9% безкоштовних ігор страждають від того ж недуги.
Точніше, страждають ті, хто їх скачав. Соціальні програми містять менше adware. Всього 2% цих програм потенційно небезпечні.