Amazon став найдорожчим в роздрібній торгівлі
Бренд Amazon став найдорожчим в роздрібній торгівлі, витіснивши Walmart.
Про це пишуть "Ведомости" з посиланням на іноземні видання.
Як зазначається, у 2011 році бренд Amazon обійшов Walmart, в 2012 році вони помінялися місцями, і ось тепер Amazon вперше рішуче вирвався вперед і став найдорожчим в категорії роздрібної торгівлі.
У загальносвітовому рейтингу він посідає 14 місце (45,7 млрд доларів, +34%).
Вартість Walmart також виросла, але всього на 5% до 36,2 млрд доларів, пише видання.
"Він опустився на одну сходинку в підсумковому рейтингу на 18 місце", - йдеться у повідомленні.
Суперечка між мережею супермаркетів з американської глибинки та експертами в галузі технологій з Сіетла знаходиться в центрі всієї конкурентної боротьби у світовій роздрібній торгівлі.
Результат сутички двох компаній з настільки різними підходами зробить вплив на розвиток всього сектору. Walmart і Amazon ведуть безперервну експансію за межами США та активну конкурентну боротьбу на ринках Великобританії, Китаю і Японії.
Основна маса клієнтів Walmart в США зазвичай має сімейний дохід від 30 тис доларів до 60 тис доларів на рік.
Але Ніл Еш, керівник напряму онлайн-торгівлі в Walmart, в березні заявив, що компанія зацікавлена і в більш забезпечених покупцях, з якими працює Amazon.
"Через інтернет ми можемо продавати товари будь-якому покупцеві в будь-якій країні світу. Не важливо, де він живе і скільки заробляє ", - говорив він.
Компанія Amazon як і раніше значно поступається Walmart розмірами. Аналітики очікують, що виручка Amazon в поточному році становитиме 75 млрд доларів.
Як зазначається, Walmart прогнозує загальний обсяг продажів на рівні 492 млрд доларів, правда, на інтернет доведеться менше 2% цієї суми, або трохи більше 9 млрд доларів.
Успіх Walmart в онлайн-торгівлі залежатиме від правильності обраної стратегії. Зараз компанія робить ставку на свої активи у вигляді реальних магазинів, стверджуючи, що вони можуть забезпечити конкурентну перевагу в сфері електронної комерції, яка залежить від вартості і швидкості доставки.
Серед інтересів Amazon вже не тільки інтернет-бізнес у чистому вигляді. Засновник і гендиректор компанії Джефф Безос в листопаді говорив, що компанія "дуже хотіла б"відкрити і реальні магазини, якби вдалося зробити їх специфічними і впізнаваними.