Facebook заробила на рекламі 1,25 мільярда
Виручка соцмережі Facebook зросла в I кварталі 2013 року на 38% до рівня річної давності до 1,46 млрд доларів, у тому числі основна стаття доходів - заробітки від розміщення реклами - на 43%, 1,25 мільярда.
Про це йдеться в повідомленні компанії, пишуть "Ведомости".
Як повідомляється, для порівняння: у Google рекламні доходи зросли за той же час на 16,4%, правда, до набагато солідних 11,9 млрд доларів.
Одним з чинників зростання рекламної виручки Facebook стало поліпшення продажів реклами, адаптованої для мобільних додатків і пристроїв, що випливає зі звіту мережі. Рік тому, готуючись до IPO, вона інформувала інвесторів, що поки "не витягує ніяких істотних доходів з мобільних продуктів".
Порівняно невелика питома вага мобільних користувачів в загальній аудиторії Facebook викликала скептицизм аналітиків. Але вже в I кварталі 2013 соцмережа перевершила їхні прогнози.
Наприклад, аналітики Morgan Stanley прогнозували, що в I кварталі 2013 року мобільна реклама забезпечить лише 25% рекламної виручки Facebook (проти 23% в IV кварталі 2012 і 14% в III кварталі 2012). На ділі ж її внесок склав близько 30% - 374 млн доларів.
Продажі реклами для мобільної версії Facebook ростуть у міру розширення її мобільного аудиторії - користувачів, що часто заходять на сторінки мережі з мобільних пристроїв.
За рік таких стало на 54% більше - 751 млн. Основний приплив таких користувачів йде з Індії, Бразилії та США, повідомила Facebook; з них приблизно 189 млн користуються виключно мобільним версією соціальної мережі, а інші 562 млн чергують вхід з ПК і з мобільних пристроїв.