Українська правда

Google почала боротися з блокувальниками реклами

14 березня 2013, 20:47

Google прийняла рішення прибрати зі свого магазину додатків програми і розширення для блокування реклами.

Під заборону потрапили найпопулярніше розширення для Firefox Adblock Plus та десятки аналогічних, передають "Вести экономика".

Пошуковик вважає, що такі програми порушують угоду про дистрибуцію, дозволяючи користувачам не дивитися рекламу на інтернет-сторінках.

Тепер подібні додатки можна буде встановити тільки з сайтів розробників.

Логіку Google легко зрозуміти: компанія отримує основний дохід від показу реклами, і такі програми можуть серйозно пошкодити бізнесу.

За даними Тілла Файда, одного з основних розробників Adblock Plus, близько 13% німецьких інтернет-користувачів користуються його продуктом.

"Ми розуміємо, що виручка від показу реклами важлива для Google, але потрібно розуміти, що наша програма не блокує всю рекламу поспіль. Ми просто даємо користувачам вибір - заблокувати настирливий банер або залишити його на сторінці", - заявив Файда в інтерв'ю Venturebeat.

реклама ІТ-ринок Google