Ціна "Інтера" не має нічого спільного з економічною оцінкою - експерт
Сума у 2,5 млрд доларів, яку сплатив Дмитро Фірташ за компанію Inter media group limited, не має нічого спільного з економічною оцінкою, а включає політичні чи інші чинники.
Про це в інтерв’ю Forbes.ua заявив відомий продюсер Олександр Роднянський.
"Угода з "Інтером" з озвученою ціною у 2,5 млрд доларів - це питання домовленостей. Якщо покупець вважає, що йому цей актив нескінченно цікавий і він готовий за нього платити будь-яку ціну, а продавець готовий назвати, яку йому хочеться суму, то вони в змозі домовитися. Але це домовленість за межами економічних показників конкретної компанії. Це те, що називається понятійна домовленість: вона може включати в себе політичні чинники, людські, які завгодно, але не має нічого спільного з економічною оцінкою", - сказав Роднянський.
За його словами, якщо не брати до уваги політичних, соціальних та особистих чинників, то медіагрупа "Інтер" як бізнес може коштувати максимум 600-700 млн доларів.
"За умови, що можна оптимізувати бізнес-процеси і вивести групу на беззбиткову діяльність", - зазначив Роднянський.
Крім того, Роднянський заявив, що вважає український ринок телебачення безперспективним.
"Я не вірю в телебачення, а тим більше - в українське телебачення. Це надзвичайно сегментна і гаснуча сфера медіа. Думаю, на наступному етапі ми побачимо скорочення кількості каналів. В Україні залишиться 3-5 каналів", - сказав він.
За словами Роднянського, великою проблемою є рекламний ринок.
"Кілька років він практично не росте, так як кожна медіагрупа захищає свої інтереси і бореться за рекламодавців знижками і дисконтами. Для прикладу, в Росії спостерігається стабільний приріст рекламних зборів. Це пояснюється тим, що вже дуже довго на російському ринку працюють тільки два сейлз-хаузи - "ВідеоІнтернешнл" і структура "Газпром-Медіа", - підсумував Роднянський.
Нагадаємо, 1 лютого Валерій Хорошковський уклав угоду про продаж 100% акцій компанії Inter Media Group Limited, виходячи з оцінної вартості 2,5 млрд доларів. Покупцем групи виступила компанія GDF Media Limited, яка належить Дмитрові Фірташу.