Українські медіа-групи домовилися закодувати супутникові телеканали - ЗМІ

П'ятниця, 27 жовтня 2017, 10:35

Чотири найбільші медіа-групи України досягли попередньої згоди щодо кодування відкритих телеканалів на супутнику до весни 2018 року.

Про це повідомляє Liga.net.

Зараз медіа-групи Інтер (Дмитра Фірташа, Сергія Льовочкіна та Валерія Хорошковського), StarLightMedia (Віктора Пінчука), Україна (Ріната Ахметова) та 1 + 1 (Ігоря Коломойського) в цілому транслюють 23 телеканали:

Інтер, НТН, К1, К2, МЕГА, Піксель, Zoom, Enter-фільм, СТБ, ICTV, Новий, М1, М2, Оце, Україна, НЛО ТБ, Індіго TV, 1+1, 2+2, ТЕТ, Плюсплюс, УНІАН ТБ і Бігуді.

Кодування найбільшими ТВ-групами з абсолютно різними власниками супутникового ефіру стане безпрецедентною подією для всього медіа-ринку. Ще жодного разу вони не діяли в унісон.

"Інтер до останнього часу не підтримував впровадження системи кодування супутникового сигналу", - розповідає медіа-експерт, радник голови Нацради з питань ТБ і радіомовлення Олександр Глущенко.

Адже, на його думку, в разі кодування сигналу трьох медіа-груп, 8 каналів Інтера тільки б виграли і перетягнули частину аудиторії на себе - глядачів, які не бажають платити.

Але відразу кілька джерел видання на ринку повідомили, що Інтер таки вдалося переконати в необхідності кодування.

"Офіційно про це оголосять на ТІМ (велика галузева конференція, яка пройде в перших числах листопада). Якщо говорити про Інтер, то ми ніколи не були проти кодування", - розповів редакції один з інсайдерів в самій групі.

За його словами, медіа-групи сподіваються, що мовлення вдасться закодувати вже навесні 2018 року.

Нагадаємо, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації схвалила проект постанови Кабінету міністрів про продовження використання технології аналогового ефірного телебачення до 2018 року.