Телеканал "Інтер" втрачає свої позиції по аудиторіям
Телеканал "Інтер" втратив свої позиції по всім комерційним аудиторіям.
Про це пише "Комерсант-Україна".
"Якщо навесні частка його аудиторії становила 13%, то до кінця року вона опустилася до 9%", - пише газета.
Згідно з повідомленням, на показниках каналу позначилося звільнення Студії Квартал-95. Крім того, як вважають в медіаагентстві Zenith Optimedia, "Інтер" невдало підібрав телесеріали.
"Частку каналу відбирають конкуренти", - йдеться в повідомленні.
Найбільш значне зростання продемонстрували телеканали СТБ та Студія 1 +1.
СТБ на початку телесезону запустив нові сезони популярних шоу власного виробництва, говорять аналітики Zenith Optimedia.
"СТБ - дуже сезонний канал, він повторює цей трюк з року в рік", - відзначає глава департаменту стратегічного дослідження та планування агентства Ігор Даценко.
До кінця року покращилися і показники Студії 1 +1. З початку минулого року, після того, як Медіа Група перекупила один з головних продуктів в ефірі "плюсів" серіал Інтерни - їх показники почали падати. До того ж канал запустив багато власних шоу, частина яких виявилася, як визнавав гендиректор групи Олександр Ткаченко, недостатньо успішною.
Осінній сезон виявився для Студії 1 +1 більш вдалим - канал скоротив кількість фільмів і серіалів, місце яких зайняли власні шоу. До того ж канал купив рейтингові шоу продакшена Студія Квартал-95.
Телеканал Україна після значного ривка під час Євро-2012 стабілізував аудиторію і почав незначно її нарощувати. Гендиректор Медіа Групи Федір Огарков сказав, що канал сконцентрувався на побудові сітки мовлення, в якій аудиторія б перетікала з однієї програми в іншу.
"Наприклад, ми не ставимо шоу для чоловіків відразу після шоу для жінок. Працюємо також з тактичною розстановкою рекламних блоків", - пояснює пан Огарков.
Частки ICTV та Нового каналу також залишалися на колишньому рівні. Новий канал, який продемонстрував значне падіння частки аудиторії в минулому році, зміг переломити цю тенденцію, говорить глава холдингу Володимир Бородянський.