У Києві зростуть тарифи на рекламу
З вересня у Києві підвищуються тарифи на розміщення зовнішньої реклами.
Відповідні зміни до розпорядження було підписано головою Київської міської державної адміністрації, повідомляє прес-служба КМДА.
Як розповів заступник голови адміністрації Олександр Пузанов, зміна тарифів була запланована ще на початку року, після того, як Київрада ухвалила Концепцією розвитку зовнішньої реклами в місті Києві.
Протягом весни та літа тривало обговорення тарифів з компаніями-операторами зовнішньої реклами, зазначається у повідомленні.
"Ми вийшли на розумні цифри, які задовольняють міську владу та дозволяють рекламникам зберегти прийнятний рівень рентабельності", – пояснив Пузанов.
Чиновник зауважив, що метою підвищення тарифів є приведення їх до економічно обґрунтованого рівня. Окрім того, вони мають врегулювати столичний рекламний ринок.
Плату за розміщення зовнішньої реклами середньозважено збільшено на 23%. "Тарифи на розміщенням реклами на транспорті, зазнають більш значних змін, оскільки зараз вони є надто низькими", - йдеться у повідомленні КМДА.
"Наприклад, за монітор всередині вагону метро оператор сплачував місту лише 3,75 грн. на місяць, а за рекламну площу на дверях вагону – 16 грн./м.кв. на місяць. Новий тариф складатиме відповідно 35 грн. та 150 грн./м.кв. на місяць", - наголошується у повідомленні.
Згідно із розпорядженням КМДА, підвищення базових тарифів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами відбудеться таким чином:
- щит що стоїть окремо – з 29 грн. до 36 грн. за м.кв.;
- банер, панно на фасаді будинку – з 41 грн. до 103 грн. за м.кв.;
- лайпостер, що стоїть окремо – з 31 грн. до 37 грн. за м.кв.