Microsoft втратила 6 мільярдів доларів на придбанні інтернет-активу
Microsoft Corp визнала фактично нульову цінність свого найбільшого придбання в інтернет-секторі, оголосивши про списання 6,2 млрд доларів через падіння вартості придбаного п'ять років назад агентства онлайн-реклами.
Про це повідомляє агентство Reuters.
У 2007 році Microsoft купила компанію aQuantive, сподіваючись підвищити свій прибуток за рахунок інтернет-реклами і кинути виклик Google Inc, яка раніше купила аналогічне агентство DoubleClick.
Згідно з повідомленням найбільшого у світі виробника програмного забезпечення, "покупка не виправдала очікувань прискорення зростання, що призвело до списання (вартості)".
Microsoft заплатила за aQuantive 6,3 млрд доларів готівкою.
Лише в 2011 році Microsoft заплатила більше за новий актив - купила Skype за 8,5 млрд доларів.
Списання, ймовірно, призведе до того, що четвертий фінансовий квартал Microsoft буде безприбутковим, відзначає агентство.