Магазини відмовляються продавати смартфон від конкурента Apple
Відразу декілька роздрібних мереж, в тому числі "Алло" і Comfy, вирішили тимчасово утриматися від продажів найбільш очікуваного Android-смартфону цього року - Samsung Galaxy S III.
Рітейлери пояснюють це строгими вимогами, висунутими виробниками, і високою ціною телефону, пише "Комерсант-Україна".
Експерти вважають, що труднощі викликані бажанням Samsung наслідувати стратегію продажів свого основного конкурента Apple.
Офіційні продажі нової флагманської моделі смартфонів компанії Samsung - Galaxy S III - стартували в Україні в п'ятницю.
Але знайти новинку можна було далеко не у всіх роздрібних мережах - від участі у першому етапі реалізації відмовилася низка рітейлерів, в тому числі "Алло" - найбільша в країні мережа, що торгує мобільними телефонами, і торгова мережа супермаркетів побутової техніки та електроніки Comfy.
"Рано чи пізно вони у нас з'являться, але поки ми Galaxy S III не продаємо", - заявив операційний директор "Алло" Максим Раскін.
Причиною для відмови стали вимоги Samsung до магазинів, розповідають учасники ринку.
"Не всі торгові точки, з якими ми вели переговори, виявилися готовими до продажу", - повідомив керівник відділу бренд-маркетингу і PR Samsung Electronics Ukraine Костянтин Череповський.
На цьому тижні рітейлери продовжать переговори з Samsung про умови продажу.
Galaxy S III називають найбільш очікуваним Android-смартфоном цього року.
Він був анонсований на початку травня, і вже за перші два тижні Samsung отримала понад 9 млн попередніх замовлень.
У стратегії Samsung з виведення нового продукту простежується підхід його найближчого конкурента на ринку смартфонів - компанії Apple, вважає комерційний директор Comfy Катерина Паутова.
За даними дослідницької компанії IDC, в I кварталі 2012 року південнокорейський виробник займав 29,1% світового ринку, а американський - 24,2%.
"Але поки повторити їхній успіх Samsung не вдавалося, Galaxy S III - це все-таки не iPhone", - зазначає Паутова.