Українська правда

Магазини відмовляються продавати смартфон від конкурента Apple

25 червня 2012, 11:12

Відразу декілька роздрібних мереж, в тому числі "Алло" і Comfy, вирішили тимчасово утриматися від продажів найбільш очікуваного Android-смартфону цього року - Samsung Galaxy S III.

Рітейлери пояснюють це строгими вимогами, висунутими виробниками, і високою ціною телефону, пише "Комерсант-Україна".

Експерти вважають, що труднощі викликані бажанням Samsung наслідувати стратегію продажів свого основного конкурента Apple.

Офіційні продажі нової флагманської моделі смартфонів компанії Samsung - Galaxy S III - стартували в Україні в п'ятницю.

Але знайти новинку можна було далеко не у всіх роздрібних мережах - від участі у першому етапі реалізації відмовилася низка рітейлерів, в тому числі "Алло" - найбільша в країні мережа, що торгує мобільними телефонами, і торгова мережа супермаркетів побутової техніки та електроніки Comfy.

"Рано чи пізно вони у нас з'являться, але поки ми Galaxy S III не продаємо", - заявив операційний директор "Алло" Максим Раскін.

Причиною для відмови стали вимоги Samsung до магазинів, розповідають учасники ринку.

"Не всі торгові точки, з якими ми вели переговори, виявилися готовими до продажу", - повідомив керівник відділу бренд-маркетингу і PR Samsung Electronics Ukraine Костянтин Череповський.

На цьому тижні рітейлери продовжать переговори з Samsung про умови продажу.

Galaxy S III називають найбільш очікуваним Android-смартфоном цього року.

Він був анонсований на початку травня, і вже за перші два тижні Samsung отримала понад 9 млн попередніх замовлень.

У стратегії Samsung з виведення нового продукту простежується підхід його найближчого конкурента на ринку смартфонів - компанії Apple, вважає комерційний директор Comfy Катерина Паутова.

За даними дослідницької компанії IDC, в I кварталі 2012 року південнокорейський виробник займав 29,1% світового ринку, а американський - 24,2%.

"Але поки повторити їхній успіх Samsung не вдавалося, Galaxy S III - це все-таки не iPhone", - зазначає Паутова.

Samsung ІТ-ринок Аpple