У Колеснікова викинуть ще 23 мільйони на рекламу Євро-2012
ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" 18 травня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Медіапрофіт" на розміщення реклами на іноземних телеканалах в травні-червні щодо проведення Євро-2012 в Україні.
Вартість угоди становила 23 млн грн. Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", передають "Наші гроші".
Замовлено рекламу на трьох міжнародних телеканалах. Метою кампанії є досягнення 20% охвату європейської аудиторії.
Шістдесяти секундні ролики будуть підтримувати і підвищувати обізнаність про проведення в Україні Євро 2012, та міститимуть докладніший зміст щодо культурних, інвестиційних та туристичні напрямків.
Тридцяти секундні популяризаційні ролики стануть основним просуваючим фактором інформаційно-роз’яснювальної компанії для іноземних споживачів на телебаченні.
Десяти секундні та п’яти секундні ролики мають на меті звернення уваги глядацької аудиторії до проведення в Україні чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
Єдиним конкурентом на тендері було ТОВ "Тамонтен", яке в квітні отримало підряд вартістю 25 млн грн. на розміщення єврофутбольної реклами в українських ЗМІ.
Засновниками "Медіапрофіту" є Олександр Шкаровський та Ігор Пуришев, раніше відомі як керівники комерційної служби телеканалу "1+1".
Згідно з держпрограмою підготовки до Євро-2012, на проведення рекламних кампаній в ЗМІ в 2008-2012 роках виділено 111,46 млн грн. Ще 44,26 млн грн. виділено на статтю "формування позитивного іміджу".