Роздавати інтернет у поїздах буде "темна конячка" – ЗМІ
Провайдером бездротового інтернету в швидкісних поїздах стане компанія "Ведекон", яка працює в малопоширеному стандарті бездротового широкосмугового доступу Widox (Wireless DOCSIS).
Про це пише "proIT" із посиланням на джерело в Національній комісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації.
Прес-секретар "Укрзалізниці" Олена Лизунова і прес-секретар Мінінфраструктури Лизавета Ярмош заявили, що не мають додаткової інформації про те, чи проводився тендер на надання інтернет-послуг і хто є підрядником послуги і порадили написати офіційні запити.
Коментар директора цієї компанії Андрія Дронюк отримати не вдалося.
У приймальні "Ведекон" заявили, що проектом по інтернету в поїздах займається комерційний директор, який повернеться з відрядження тільки в понеділок.
Мережа Widox компанія використовує для підключення віддалених, важкодоступних, окремо розташованих будинків і цілих селищ на швидкості до 38 Мбіт/сек на 1 пристрій.
Безпосередньо в вагонах інтернет планують роздавати за технологією Wi-Fi.
"Ведекон" володіє ексклюзивною радіочастотної ліцензією на смугу в діапазоні 2,1-2,2 ГГц.
Як відомо, запуск послуги швидкісного доступу в інтернет на ділянках швидкісного руху на Донецькій, Львівській, Південно-Західній та Південній залізницях запланований на 28 травня 2012 року.
У Кабміні повідомили, що станом на 14 травня завершується установка радіовеж: встановлено 207 радіовеж з 223 на ділянці Львів - Київ - Донецьк і 12 радіовеж з 24 на ділянці Полтава - Харків.
Залізничні зв'язківці виконують роботи по підключенню радіовеж до електроживлення.
У 2011 році тести з надання інтернету в поїздах проводив ряд інших компаній, нагадує видання.
Зокрема генеральний директор компанії Freshtel Олена Мініч зазначає, що вони спільно з "Укрзалізницею" проводили випробування послуги на одному з складів на відрізку Донецьк-Ясинувата. Але після тестів співпраця не продовжилося.
Компанії Giraffe, Freshtel, "ІМК", які отримували він "Укрзалізниці" початкові пропозиції щодо співпраці, так і не дочекалися конкретного ТЗ, щоб оцінити проект і вирішити, наскільки він їм привабливий.
У 2011 році в "Укрзалізниці" також обговорювався варіант використання в поїздах 3G-зв'язку "Укртелекому". Але пізніше перевага було надана технології швидкісної передачі даних WiMax.