Facebook починає рекламувати акції перед IPO
У понеділок стартує роадшоу Facebook, яке передує, мабуть, найгучнішому публічному розміщенню (Initial Public Offering, IPO) останніх років.
За даними зарубіжних ЗМІ, роадшоу триватиме 9 днів, а розміщення відбудеться 18 травня, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".
Раніше повідомлялося, що IPO може бути перенесене, однак у самій Facebook ці припущення ніяк не коментують.
Первинне публічне розміщення акцій Facebook має стати найбільшим IPO інтернет-компанії за всю історію, затьмаривши навіть Google, яка в 2004 році оцінила себе перед IPO в 23 млрд доларів.
Минулого тижня Facebook встановив ціновий діапазон на акції в межах 28-35 доларів за папір.
Таким чином, максимальна вартість розміщення може скласти 11,8 млрд доларів, а загальна оцінка компанії коливається від 85 млрд доларів до 95 млрд доларів.
В ході роадшоу представники Facebook пояснять потенційним інвесторам, чому вони повинні інвестувати в акції компанії.
Якщо все піде добре, остаточна вартість акцій Facebook буде встановлена 17 травня, а IPO відбудеться 18 травня.
Роадшоу включає зупинки в Нью-Йорку, Бостоні, Сан Франциско, Чикаго, Балтіморі і, можливо, Лос Анджелесі.
Засновник компанії, 28-річний Марк Цукерберг збереже жорсткий контроль над Facebook навіть після розміщення.
Він контролює майже 57% голосуючих акцій компанії. Це означає, що за ним буде залишатися останнє слово у прийнятті найважливіших рішень.