Алма-Ата обійшла Москву і Київ у списку пріоритетів світових рітейлерів
Алма-Ата обігнала Москву і Київ у переліку найбільш ласих цілей міжнародних рітейлерів, вхопившись за шанс скористатися перевагами швидко зростаючого в нафтових економіках середнього класу.
Про це повідомляє агентство Reuters із посиланням на дані дослідження, опублікованого консалтинговою компанією CBRE Group.
18 глобальних роздрібних компаній вийшли на ринок найбільшого міста Казахстану - Алма-Ати, що стало максимальним показником серед 73 країн, які брали участь в дослідженні.
"Багато в чому це відбулося з причини значної модернізації інфраструктури, здачі нових площ торгових центрів і приходу в 2010 році в країну компанії Inditex Group", - ідеться у звіті.
Inditex володіє брендами Zara, Massimo Dutti і Bershka.
Дослідження відзначило, що основною приманкою для світових брендів у Казахстані, найбільшій економіці Центральної Азії, стало зростання середнього доходу населення.
Ціни на нафту ростуть, даючи орієнтованим на його експорт економікам більше можливостей для витрат.
Наступними у списку пріоритетів рітейлерів йшли Москва, Київ, Варшава та інші східноєвропейські міста.
У сукупності на ринки трьох міст за 2011 рік вийшли 26 нових учасників, які роблять ставку на підвищення добробуту населення в країнах Центральної та Східної Європи.