Sela вирішила закрити магазини в Україні
Популярна мережа магазинів одягу Sela закриває свої магазини в Україні - тепер компанія буде працювати в країні тільки через франчайзі.
Про це пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на прес-службу компанії.
"Наша нова стратегія передбачає відкриття торгових точок тільки за франчайзинговими угодами. Крім того, ми вирішили змінити склад партнерів", - заявили у прес-службі.
У компанії розповіли, що вже почали скорочувати число магазинів - якщо рік тому мережа налічувала 56 магазинів, то зараз їх кількість скоротилася удвічі.
Скільки серед закритих були власними точками, в Sela не уточнили.
Досі співвідношення власних магазинів до франчайзингових було приблизно 50/50, пояснив виданню один із колишніх співробітників компанії.
Своє рішення в Sela пояснюють можливістю виникнення конфлікту інтересів із партнерами.
"Розвиток власних магазинів і відкритих за договором франшизи не є оптимальним.
Перш за все з точки зору прихованого конфлікту інтересів, який, хоча і не проявлявся досі, міг би негативно вплинути на процес подальшого розширення мережі в Україні. Ми прагнемо надати франчайзі гарантії відсутності "суперництва" між торговими точками", - говорять у прес-службі мережі.
У компанії очікують, що зміна стратегії дозволить зміцнити позиції на українському ринку.
Рітейлер вже знайшов генерального франчайзі в країні, відмовившись надати більш детальну інформацію.
Корпорація Sela заснована в 1991 році. Зараз об'єднує більше 540 власних та франчайзингових магазинів демократичного одягу під марками Sela в Росії та СНД.
Власником 100% компанії є Борис Остроброд.